ОБМІН (ЗАМІНА) / ПОВЕРНЕННЯ:

Згідно ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням , але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи. Для обміну  товару належної якості згідно законодавства України  Вам необхідно звернутися в інтернет-магазин MIAMOR за номером телефону 096-990-10-90, або написати miamor.com.ua7@gmail.com

 Проте виняток становить товар який не підлягає обміну та поверненню згідно законодавства України.

перелік товарів належної якості згідно ст.9 ЗУ "Про захист прав споживачів", що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин:

  • корсетні товари;
  • білизна натільна;
  • білизна постільна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • тканини;
  • парфюмерно-косметичні вироби.

Таким чином ми можемо гарантувати Вам, що Ви купуєте абсолютно новий товар,  який не використовувася ніким раніше.

Якщо Ви сумніваєтеся в розмірі, формі чашки, або посадці - телефонуйте і наші консультанти допоможуть Вам з вибором.

Зверніть увагу вироби які виготовлені під замовлення поверненню та обміну не підлягають.

Умови повернення та обміну:

  •  При  отримані замовлення обовязково неохідно перевіряти виріб на відсутність пошкоджень та дефектів. У разі виявлення дефекту або невідповідності, даний факт повинен бути зафіксований на віділенні поштового оператора.  Ви можете зробити відмову від отримання товару на відділенні в разі виявлення дефекту або якщо вам щось несподобалось . Після отримання замовлення у поштового оператора  - товар обміну та поверненню не підлягає згідно законодавства України.
  • Страхова передплата береться для покриття транспортних витрат та не виплачується в тому випадку якщо:
  • Ви не прийшли за посилкою.
  • Ви відмовилися від посилки з причини, колір трохи світліше, темніше, не так собі уявляла.

Увага! Якщо не дотримані умови повернення, ми можемо відправити товар назад. При цьому всі витрати з доставки оплачуються покупцем.

Обмін товару:

Якщо вам не підійшов товар: розмір, колір або фасон виробу, можна зробити його обмін, в тому разі якщо він не попадає до переліку товару, що не підлягає обміну та повернення. Для цього потрібно:

  • зв'язатися з менеджером магазину.
  • відправити товар через поштового оператора на вказану адресу (дані вам повідомить менеджер).
  • повідомити менеджеру на електронну пошту або по телефону номер товарної накладної (Нової Пошти)
  • після отримання та перевірки товару протягом 3 днів здійснюється обмін.
  • всі витрати з доставки оплачує покупець (крім випадків повернення через браку або невідповідності товару).

Посилку, відправлену післяплатою, ми не зможемо отримати, вона буде відправлена ​​назад.

Повернення коштів:

  • на карту банку

Повернення грошей здійснюється протягом 10 днів з моменту отримання нами товару.
* У виріб можуть вноситися зміни (фурнітура, відтінок тканини, прикраси, пояс) без повідомлення сайті.

Увага! Здійснюючи замовлення в інтернет-магазині miamor.com.ua ви погоджуєтеся з умовами обміну і повернення.